Self-service ali "samopostrežni" sistemi so poslovna priložnost in konkurenčna prednost. Uporabniku / kupcu / odjemalcu omogočajo enostavno in hitro upravljanje s storitvijo: plačevanje računov, vpogled v zaloge, stanje storitve, status naročil, sporočanje stanja števca, hitrejši dostop do podpore v primeru težav in podobno. 

Zmanjšajte stroške 
podpore uporabnikom

Self-service portali so eden ključnih elementov odlične izkušnje strank s podjetjem.

Kot strankam nam je vedno bolj pomembno, da lahko sami prevzamemo nadzor nad upravljanjem svojih storitev in sami izvajamo akcije preko spleta - kadarkoli in kjerkoli, s čimer se izognemo klicem, nepotrebnim obiskom bank ali drugih institucij.

To pa pomeni, da bo stroške zmanjšalo tudi podjetje, ki ponuja storitve za te stranke.

 

Uspešna zgodba >

Prisluhnite svojim strankam

Samopostrežni portali omogočajo personalizirano vsebino glede na uporabnikov profil, aktivnosti, zgodovino akcij, itd.

Pomagali vam bomo definirati uporabnike, njihove potrebe, analizirali procese in pripravili vsebine.  

 

Self-service portali se spreminjajo iz sistemov za zniževanje stroškov upravljanja in podpore v profitabilne storitve, kjer lahko uporabnikom ponudite še nekaj več!

 

Uspešna zgodba >

OMOGOČITE 24/7 DOSTOP DO INFORMACIJ!

S tehnološko in digitalno nadgradnjo vaših obstoječih sistemov omogočite, da bodo vaše stranke imele 24/7 dostop do informacij in možnost upravljanja z njimi.

 

POKLIČITE NAS: 02 / 88 39 400
PIŠITE NAM: info@kivi.eu