Zaradi vse večje konkurence na trgu, smo v KIVIju pomagal podjetju T-2 zasnovati in oblikovati program zvestobe, s katerim nagrajujejo svoje naročnike za njihovo dolgoročno zvestobo. 

Naročniki in člani pridobivajo točke, ki nagrajujejo njihovo zvestobo družbi (torej, da so naročniki storitev) ter  spletne nakupe v T-2 Klubu. Program zvestobe temelji na progresivni lestvici tako, da člani, ki so naročniki daljše obdobje pridobijo več točk. Te pa lahko člani uporabijo tako za nakup izbranega izdelka in storitev po znižani ceni v spletni trgovini T-2 Kluba kot tudi za zmanjševanje mesečnega računa za storitve ter številne druge ugodnosti (npr. vstopnice za prireditve, razstave).  

V letu 2016 smo spletno stran kluba tudi v celoti prenovili (tako vizualno kot iz vidika uporabniške izkušnje). 

 

klub.t-2.net

Cilji programa zvestobe T-2

  • grajenje in ohranjanje najdaljše možne zvestobe kupca in zmanjševanje odliva naročnikov;
  • večanje prihodkov in dodane vrednosti na kupca / naročnika (cross-selling, up-selling, posebne dodatne ugodnosti za člane kluba, itd)
  • pridobivanje novih naročnikov in članov.

 

Spletno trgovino T-2 Klub lahko uporabljajo tudi ne-člani in tudi kupci, ki niso naročniki storitev družbe T-2, zato spletni portal nagovarja kar najširšo možno publiko in sledi zastavljenim ciljem.

Povezava z zalednimi aplikacijami

T-2 Klub je tesno povezan z zalednimi aplikacijami družbe T-2, kar naročnikom storitev v praksi omogoča, da so storitve, ki so jih naročili, plačali in vklopili preko portala T-2 Kluba vklopljene takoj po zaključku naročila.

KAKO DO napredne SPLETNE TRGOVINE?

Razvoj spletne trgovine je odvisen od vrste faktorjev: obseg, avtomatika uvoza izdelkov, načini plačila, povezava z vašim ERP sistemom, število izdelkov, itd. Trgovino načrtujemo, vam svetujemo in vas vodimo čez celoten proces.

 

POKLIČITE NAS: 02 / 88 39 400
PIŠITE NAM: info@kivi.eu