Self-service portali

Uporabnik, ki ima dostop do informacij 24/7, je zadovoljen uporabnik. Uporabnik, ki lahko s temi informacijami upravlja sam 24/7, je lojalen uporabnik. 


Self service portali, samopostrežni portal


Self-service ali "samopostrežni" sistemi so poslovna priložnost, ki bo za vas konkurenčna prednost, za uporabnika / kupca / odjemalca pa način upravljanja z naročeno storitvijo: plačevanje računov, vpogled v zaloge, stanje storitve, status naročil, sporočanje stanja števca, hitrejši dostop do podpore v primeru težav in podobno. 


Kontaktirajte nas - predstavili vam bomo primere dobrih praks in skupaj bomo našli rešitev za vaše podjetje in vaše uporabnike!



Poslušajte uporabnike in jim ponudite rešitev, <br>ki jim bo omogočala samostojno poslovanje z vami.

 

Ena ključnih prednosti je zagotovo zmanjšanje stroškov podpore uporabnikom. 

Self-service portali postajajo eden ključnih elementov odlične uporabniške izkušnje s podjetjem.
Za stranke je vedno bolj pomembno, da lahko prevzamejo nadzor nad upravljanjem svojih storitev in same izvajajo akcije in transakcije preko spleta - kadarkoli in kjerkoli, s čimer se izognejo klicem, nepotrebnim obiskom bank ali drugih institucij - in si tudi same zmanjšajo stroške, ki jih imajo z uporabo in upravljanjem izbrane storitve. 

Samopostrežni portali omogočajo personalizirano vsebino glede na uporabnikov profil, aktivnosti, zgodovino akcij, itd. ponujajo še dodatno prednost:  self-service portali se spreminjajo iz servisov za zniževanje stroškov upravljanja in podpore storitvam v profitabilne storitve in konkurenčno prednost

Tudi vi potrebujete spletno  rešitev?

POKLIČITE NAS:
+386 (0)2 88 39 400
PIŠITE NAM:
info@kivi.si

Pišite nam!

Pošlji
*